بستن
دنبال چی میگردی؟

شرایط بازگرداندن کالا


زینومد در تلاش است تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد ، لذا رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های زینومد بوده است .

ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی تحت عنوان پشتیبانی و گارانتی تعویض یا بازگشت 3 روزه کالا در نظر گرفته شده است، که این موارد به شرح زیر می باشد :

ضوابط و مسئولیتهای مربوط به مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات مندرج در ‌سایت

- کالاهایی که گزینه انتخاب رنگ و طرح ندارند به صورت تصادفی ارسال می شوند و توضیحات درج شده توسط مشتری، تعهدی برای فروشگاه ایجاد نمی نماید.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار می باشد، اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی کالا به اتمام برسد، فروشگاه به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید، بدیهی است در صورت اختلاف قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی، مابه التفاوت محاسبه می گردد.

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی اطلاع داده شود.

- عکس کالاها جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد، ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زینومد بازگردانده شود.

-برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به کالای خریداری شده، شامل آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 6 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی زینومد اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی کالاها نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زینومد بازگردانده شود، برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت زینومد، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.

خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب¬‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و زینومد مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

همچنین زینومد مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه زینومد در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

در صورت تایید معیوب‌ بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتورامکان هماهنگی برگشت و مرجوع وجه به شما وجود دارد.

- زینومد نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد، انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

- به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 3 روزه نیستند، بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی، مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 6 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شناسه سفارش، به پشتیبانی زینومد اطلاع دهید.

- درخواست مرجوعی تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ‌پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. (توجه شود لباس زیر، مایو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نمیشوند)

نحوه ارسال کالا به فروشگاه

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی زینومد جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه با کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)

-هزینه برگشت کالا به غیر از پست سفارشی بر عهده مشتری می باشد و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها(هزینه پست پیشتاز، پست ویژه، تیپاکس و...) ندارد.

-پس از ارسال با پست ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آیدی تلگرام zinomodsupport و یا آدرس Support@zinomod.ir ایمیل کنید.

- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با زینومد تماس بگیرید.(در صورت امکان برای فروشگاه)

- اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه شناسه سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران - شادآباد خیابان 17 شهریور خیابان طاووس خیابان درنا پلاک 9 (انبار باسکول شهرداری سوله شماره 2)

نحوه محاسبه و پرداخت هزینه ارسال کالا به فروشگاه

-اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پشتیبانی زینومد برسد، هزینه‌های ارسال کالا به فروشگاه، برعهده زینومد است.

-در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پشتیبانی زینومد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش

-کارشناسان پشتیبانی زینومد ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند، پس از بررسی موارد مطرح شده توسط کارشناسان زینومد، در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما واریز و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.

- شایان ذکر است همان کالا برای مشتری ارسال می شود، که هزینه برگشت کالا و ارسال مجدد به عهده ی مشتری خواهد بود و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و زینومد در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط زینومد، بسته به نوع کالا و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- کارشناسان فنی پشتیبانی برای تست کالاها، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز و کالاهای ارائه شده در سایت زینومد هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد، به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تایید ایراد کالا ، به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی پشتیبانی فروشگاه تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

پس از تایید ایراد کالا ، واریز وجه کالا طی 48 ساعت کاری صورت می پذیرد.

- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی زینومد است.